ÜZLETÉPÍTÉS A 21. SZÁZADBAN

Hogyan lehetséges?

Most megmutatjuk, hogyan tudsz felépíteni egy európai jövedelmet biztosító vállalkozást az automatizált rendszerünk segítségével

3

ELSŐ LÉPÉSKÉNT NÉZD VÉGIG A VIDEÓKAT (összesen kb. 35 perc)

 

mert azokban van benne minden információ, ami ahhoz szükséges,

hogy lásd a teljes képet arról, amit ajánlani tudunk neked.

Jelentkezz egy INGYENES és mindenféle kötelezettségtől mentes 45 perces telefonos konzultációra, ahol kiderítjük, hogyan tudunk segíteni neked, hogy a következő szintre léphess.

Felejtsd el 

  • a névlista írást
  • az ismerőseid zaklatását
  • a bemutatók tartását

Használd az online toborzó rendszert 

  • ami futószalagon hozza majd az érdeklődőidet
  • éjjel-nappal, az év 365 napján
  • akkor is, ha alszol

Milyen eszközöket biztosítunk számodra a hálózatod kiépítéséhez?

3

Professzionális Termék

A Szuper Tapaszok egyedülálló technológiával készülnek. Viszonylag kicsi termék választékhoz hatalmas felvevőpiac társul.

Ez biztosítja számunkra a sikert.

Saját Webiroda

Ez a webiroda az üzleted lelke, hiszen itt tudsz megnézni minden olyan információt, ami az üzleted építéséhez hozzájárulhat.

Láthatod a fogyasztóid vásárlásait és azt is, hogy éppen melyik üzlettársadnak van szüksége egy kis segítségre.

Törzsvásárlói Program

Az éves tagságod megvásárlásával azonnal 25% kedvezményben részesülsz bármelyik termék megvásárlásakor.

Irodai háttértámogatás

A termékek raktározásával, a számlázással, a kiszállítással nem kell foglalkoznod.

Ezt mind-mind a cég központjában intézik.

A Te feladatod csak az, hogy forgalmat terelj a weboldaladra.

Smartship Program

Ha rendszeres fogyasztója vagy a termékeknek, akár INGYEN tapaszokhoz is juthatsz.

Online és Offline Események

Megteheted, hogy az érdeklődőidet az üzlettel foglalkozó webinárra irányítod, de a termékkel kapcsolatos webinár linkjét is megadhatod nekik, ahol mindig az aktuális terméktapasztalatokat  tudják meghallgatni.

Profi Weboldal

Saját névre szóló weboldalon mutathatod be az érdeklődőidnek a céget, a termékeket.

Ráadásul ezt is készen kapod, hiszen a cég marketingesei frissítik folyamatosan az itt található információkat.

Mentori Támogatás

A személyes mentorálásra nagy hangsúlyt fektetünk, hiszen ez a kulcsa annak, hogy az elméleti tudást a gyakorlatban is képes legyél alkalmazni.

Mindig lesz, akitől kérdezni tudsz.

5

fontos lépés az Online Vállalkozásod elindításához

3

1.

JELENTKEZÉS ELKÜLDÉSE

Kattints a Jelentkezem gombra és foglalj le egy időpontot a konzultációnkra.

A jelentkezésed elküldése nem jár semmilyen kötelezettséggel, a bankkártyád adatait sem kell megadnod.

Kérjük, hogy ügyelj arra, hogy megfelelő telefonszámot adj meg, mert telefonon fogunk megkeresni.

Önéletrajzra nincs szükségünk, de azt gondold át, hogy miért pont a mi csapatunkba szeretnél csatlakozni.

 

"

2.

TELEFONOS BESZÉLGETÉS

A jelentkezésedet követően küldünk egy emailt az időpont visszaigazolásáról és a kért időpontban felvesszük veled a  kapcsolatot telefonon,

  • átbeszéljük, hogyan tudunk neked segíteni
  • ha úgy döntesz, hogy csatlakozol hozzánk, akkor elvégezzük együtt az éves tagság megrendelését.

Kérjük, hogy olyan időpontot jelölj meg a jelentkezés során, amikor tudod, hogy biztosan lesz egy nyugodt órád, és senki nem fog zavarni.

"

3.

ONLINE TOBORZÓ RENDSZER IGÉNYLÉSE

Ez a rendszer fogja neked futószalagon szállítani az érdeklődőidet a nap 24 órájában akkor is, ha alszol.

A beüzemeléséhez egy átfogó képzési rendszert is biztosítunk számodra.

Ezt a rendszert kizárólag a csapatunk tagjai vehetik igénybe, ezért is végezzük el együtt a regisztrációdat.

"

4.

KÉPZÉSI RENDSZERBEN TANULTAK ALKALMAZÁSA

Miután átnézted az oktató anyagokat, átbeszéljük az üzletben való indulásod stratégiáját.

Nem engedjük el a kezed, folyamatosan kapcsolatban leszünk, hogy ki tudd használni a gyors indulással járó összes előnyt.

Hiszen a Te sikered a mi sikerünk is! 🙂

"

5.

EGY STABIL, BIZTOS JÖVEDELEM KIALAKÍTÁSA

Ha működteted az online toborzó rendszered, akkor ki tudsz építeni egy nagy csapatot.

Ha úgy teszed, ahogy azt javasoljuk, akkor stabillá tudod tenni.

Ha igénybe veszed a szponzorod segítségét, akkor pedig gyorsabban és könnyebben tudod felépíteni a hálózatodat.

 Ha elakadnál az időpont foglalás elküldése közben, hívj a +3630/479-3692-es telefonszámon.

Gyakori kérdések

1. Mennyibe kerül az éves tagság és hogy tudok regisztrálni?

A Super Patch Company-hoz való csatlakozást az éves tagság megvásárlásával tudod megtenni. Ennek díja  50 EUR (mai árfolyamon kb. 19.500.-Ft). 

A jelentkezésed elküldése után 48 órán belül felhívunk telefonon, hogy átbeszéljük a kérdéseidet és elvégezzük együtt a regisztrációt. Erre azért van szükség, hogy biztosan a mi csapatunkba kerülj, hiszen csak így fogod tudni igénybe venni a toborzó rendszerünket.

A regisztrációhoz a szokásos adataidat kell megadnod és bankkártyával tudod véglegesíteni azt, épp úgy, mint más webáruházakban.

2. Mit kapok az éves tagsággal?

Amint leadod az éves tagságra a regisztrációdat, azonnal jogosulttá válsz arra, hogy a cég bármelyik termékét 25% kedvezménnyel vásárold meg a következő egy évben.

Kapsz egy saját névre szóló weboldalt, ahol az ismerőseid tájékozódhatnak a cégről és a termékekről.

A webirodádban pedig a későbbiekben minden fogyasztód vásárlásait nyomon követheted, és a csapatod tagjainak a forgalmát is látod, hogy segíthesd őket, ha szükséges.

Ráadásul küld neked a cég ajándékba egy 28 db-os Victory tapaszt és egy 4 db-os Freedom tapaszt, hogy rögtön ki is próbálhasd őket.

3. Hogyan kapom meg az online toborzást segítő eszközöket?

Az éves tagságod megrendelése után azonnal küldünk neked egy email-t, amiben megtalálod a toborzó rendszerhez történő csatlakozás feltételeit.

Ennek a havi díja 6.990.-Ft, amit átutalással tudsz rendezni. Amint beérkezik a pénz, küldjük a toborzó rendszerbe tartozó marketing anyagokat egy újabb email-ben.

Fontos! Ez a rendszer független a Super Patch Company-től. Kizárólag a mi csapatunkba regisztrált partnerek vehetik igénybe, ezért végezzük el együtt az éves tagság megrendelését.

 

4. Hogy tudom lemondani a toborzó rendszert?

Ha úgy döntesz, hogy nincs szükséged a későbbiekben a toborzó rendszerben biztosított anyagokra, online marketing eszközökre, akkor egyszerűen írj egy válasz email-t, és jelezd a lemondási szándékodat.

5. Pontosan mi lesz a feladatom?

Eleinte a legfontosabb feladatod, hogy a feliratkoztató oldaladra forgalmat terelj.

Amikor pedig már lesznek olyan emberek, akik  hozzád csatlakoznak, akkor pedig segítened kell őket a saját hálózatuk kiépítésében.

Természetesen folyamatosan fogjuk a kezed, biztosítjuk számodra az online marketing eszközöket, és megtanítjuk neked azok használatát is, hogy mihamarabb sikereket tudj elérni az online hálózatépítés világában.

Ha ezeket az eszközöket használod, akkor többé nem kell aggódnod azért, hogy elfogynak a névlistádról az emberek, hiszen a hirdetéseddel folyamatosan meg tudod szólítani a vadidegen embereket is.

Az online hálózatépítésben az, hogy jönnek-e a sikerek egyáltalán nem függ a kapcsolat rendszeredtől, se attól, hogy van-e érzéked az értékesítéshez.

Sokkal inkább attól függ, hogy elég kitartó leszel-e ahhoz, hogy megtanuld a megfelelő hirdetések elkészítését és hajlandó vagy-e elég pénzt fektetni a hirdetésedbe ahhoz, hogy elinduljon a létszám növekedése a csapatodban.

Ugyanis, ha elég ember látja a hirdetesedet, akkor előbb-utóbb megfelelő számú ember lesz a csapatodban ahhoz, hogy elinduljon a duplikálódás és egy hatalmas csapatot tudj kiépíteni.

Adatvédelmi nyilatkozat |ÁSZF | Az oldal készítője M. Szendrey Piroska | 2022-2024 Copyright © automatauzletepites.hu |
Telefon: +3630/479-3692 | Email: kapcsolat@automatauzletepites.hu

Ez az oldal nem része a Facebook weboldalnak vagy Facebook Inc.-nek. Ez a weboldal nem támogatott a Facebook által semmilyen formában.
A FACEBOOK a Facebook Inc. bejegyzett márkaneve.